Чанарын бодлого, зорилтууд
Монгол улсын хууль тогтоомжууд, ISO9001:2015 стандартыг хэрэгжүүлэн хэрэглэгчдийн хэрэгцээ шаардлагад бүрэн нийцсэн ХАБЭА-н сургалт, зөвлөх үйлчилгээг чанартай зохион байгуулж, орчин үеийн сургалтын арга зүй, инновацийг нэвтрүүлэн чанарын бодлогыг байнга тасралтгүй сайжруулан ажиллана.
Бид үйл ажиллагаандаа дараах чанарын зорилтуудыг хэрэгжүүлнэ. Үүнд:
- ISO-9001:2015 стандартын дотоод аудитыг жилд 2 удаа, удирдлагын дүн шинжилгээг 1 удаа хийж үйл ажиллагаандаа байнгын сайжруулалтыг хийнэ.
- ISO45001:2018 стандартын тэргүүлэх аудитор 2, Дотоод аудитор 8, дотоод нөөцөд 10 ХАБЭА-н ажилтанг сургаж бэлтгэнэ.
- Одоо хамтран ажиллаж байгаа 36 компаний тоог 50-с дээш болгож цар хүрээг тэлэх
- Нийгмийн хариуцлагын хүрээнд улирал бүр хараа зорилгод нийцсэн нэг сайн үйлсийг зохион байгуулна.
- ХАБЭА-н томоохон 2-р цуврал болох бүтээлийг 7-8 сард гаргана.
- Өөрсдийн нүүр хуудаст 7 хоног бүр 2 шинэ мэдээлэл нэмж, дагалдагчдын тоог 10000-д хүргэнэ.
- Үйлчилгээ дэмжих хэлтсийг шинээр байгуулж, сургалтын агуулгад шат дараатай өөрчлөлт хийж суралцах хугацааг уртасгаж хөтөлбөрт ангилал бий болгоно.
- Компаний дүр төрх имиж бүрдүүлэлтийг сайжруулна.
- Оны хагаст буюу 7 сард Байгууллагын дотоод ERP програмтай болж үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлнэ.